Met het bieden van goede nazorg kunt u zich op een positieve manier onderscheiden en uw dienstverlening beter afstemmen op de behoeften van de nabestaanden.
Nabestaanden die door Nunazorg ondersteund worden, omschrijven de hulp als oprecht, eerlijk en zorgzaam. De nabestaanden waarderen het zeer dat de uitvaartondernemer ook na de uitvaart nog zorg voor hen heeft.
Na de uitvaart moet de familie verder met het verlies, ook de aandacht uit de omgeving neemt af of is reeds zo goed als afgelopen. In deze periode moeten nabestaanden veel regelen en organiseren, terwijl hun hoofd hier vaak nog niet naar staat. Eigenlijk begint dan pas het tijd hebben en nemen om te rouwen. Onze ervaring is dan ook dat veel zorgvragen vooral in dit stadium ontstaan. Daarom neemt de nazorgverlener juist in die periode contact op met de nabestaande. Vanaf nu is zij/hijj ook de contactpersoon voor alle vragen, zodoende kan u als uitvaartondernemer zich terug 100% focussen op de volgende uitvaart.
Bij Nunazorg bellen en bezoeken wij dus de nabestaanden vanuit uw uitvaartcentrum.
Wij bieden onafhankelijke (na)zorg op maat, maken contact met mensen, reiken uit, mobiliseren en verbinden waar dat nodig is. Wij gaan uit van de kracht van de mensen en zijn of haar omgeving en bieden nazorg als zij er zelf niet uitkomen of vastlopen door het geleden verlies.
Bij iedere nabestaande informeren we naar hoe de uitvaart is verlopen, zowel de voorbereidingen als de plechtigheid zelf en de tafel achteraf. Vaak krijgen we dan ook een eerlijk en persoonlijk antwoord, zonder beïnvloeding van de familie. Deze kan u zien als een neutrale tevredenheidsenquête. U ontvangt de complimenten en/of er worden verbeterpunten genoemd.
Heeft u vragen of wenst u meer informatie, neem dan contact op via:
info@nunazorg.be
of
+31 630145391.
Kent u iemand waar u zich zorgen om maakt? Of wilt u graag een andere schenking doen dan bijvoorbeeld bloemen?
Weet u iemand die wel een extra luisterend oor kan gebruiken?
Dan kunt u dit bij ons direct regelen en schenken. Wij nemen binnen 48 uur contact op met de opgegeven persoon.
Voor een eenmalig vast bedrag van 217,80 (incl. BTW) staan wij deze persoon bij op Nunazorg wijze.
Wij reiken zelf actief uit en bieden een ervaren luisterend oor. Een plek waar degene alles kan delen. We praten over rouw, hoe mensen kunnen reageren en geven tips en handreikingen die mogelijk kunnen helpen.
Wij zorgen op maat afhankelijk van de unieke situatie en persoonlijke omstandigheden.
Als hier behoefte aan is, helpen wij met het vinden van antwoorden op eventuele vragen die er spelen.
Wij zijn er en afhankelijk van de zaken die er spelen maken we afspraken voor een vervolg.
Wij zoeken antwoorden op eventuele vragen en komen terug met mogelijke oplossingen.
We houden contact zolang als degene dit zelf prettig vindt tot een jaar na het eerste contact.
Indien nodig verbinden we met specialisten en bewaken we hoe dit verloopt.
Ook verlengen we graag de verbinding en nodigen we de persoon uit voor onze online Nunazorg community. Daar verbinden we mensen en informeren we leden over regionale initiatieven.
Wij zijn van mening dat niemand zich alleen hoeft te voelen.