Voor u als uitvaartondernemer heeft de samenwerking met Nunazorg veel voordelen. 

Met het bieden van goede nazorg kunt u zich op een positieve manier onderscheiden en uw dienstverlening beter afstemmen op de behoeften van de nabestaanden. 

Nabestaanden die door Nunazorg ondersteund worden, omschrijven de hulp als oprecht, eerlijk en zorgzaam. De nabestaanden waarderen het zeer dat de uitvaartondernemer ook na de uitvaart nog zorg voor hen heeft.


Na de uitvaart moet de familie verder met het verlies, ook de aandacht uit de omgeving neemt af of is reeds zo goed als afgelopen. In deze periode moeten nabestaanden veel regelen en organiseren, terwijl hun hoofd hier vaak nog niet naar staat. Eigenlijk begint dan pas het tijd hebben en nemen om te rouwen. Onze ervaring is dan ook dat veel zorgvragen vooral in dit stadium ontstaan. Daarom neemt de nazorgverlener juist in die periode contact op met de nabestaande. Vanaf nu is zij/hijj ook de contactpersoon voor alle vragen, zodoende kan u als uitvaartondernemer zich terug 100% focussen op de volgende uitvaart.


Bij Nunazorg bellen en bezoeken wij dus de nabestaanden vanuit uw uitvaartcentrum. 

Wij bieden onafhankelijke (na)zorg op maat, maken contact met mensen, reiken uit, mobiliseren en verbinden waar dat nodig is. Wij gaan uit van de kracht van de mensen en zijn of haar omgeving en bieden nazorg als zij er zelf niet uitkomen of vastlopen door het geleden verlies.


Bij iedere nabestaande informeren we naar hoe de uitvaart is verlopen, zowel de voorbereidingen als de plechtigheid zelf en de tafel achteraf. Vaak krijgen we dan ook een eerlijk en persoonlijk antwoord, zonder beïnvloeding van de familie. Deze kan u zien als een neutrale tevredenheidsenquête. U ontvangt de complimenten en/of er worden verbeterpunten genoemd.


Heeft u vragen of wenst u meer informatie, neem dan contact op via:

info@nunazorg.be of +31 630145391.

Share by: